السبت، 1 فبراير 2014



حياتي معاكي برسمها .... جوايا حاجات هموت واقولها
معاكي الدنيا انا مالكها..... انتي من الدنيا عليا كفايه 

نفسي اخدك من ايديكي .... وللسما اطير بيكي 
وفي القمر اشوف عنيكي .... و نبدأ اجمل حكايه 

يا اجمل هبه من ربي .... يا رب دا كتير على قلبي 
انا بس عايزها تبقى جنبي .... مهما الظروف قست علينا 

ابقا ليها انا بتمنى .... بشوف في عنيها نور الجنه 
بجد خلاص مش قادر استنى .... ومش ذنبنا اننا حبينا 

بغير؟ , لأ أنا بموت عليكي .... في مكان مقفول هحتفظ بيكي
و محدش غيري يحب فيكي .... امتى هيتحقق حلمي 

 يا اجمل حب عايش جوايا .... هكمل معاكي للنهايه 
مهما كانت البدايه .... أكيد هنبقى لبعضنا 

يا اجمل هبه من ربي .... يا رب دا كتير على قلبي 
انا بس عايزها تبقى جنبي .... مهما الظروف قست علينا 

ابقا ليها انا بتمنى .... بشوف في عنيها نور الجنه 
بجد خلاص مش قادر استنى .... ومش ذنبنا اننا حبينا 






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق